Bemutatkozás


Képtalálatok a következőre: phoenix usa



Sziasztok!


Ebben a bejegyzésben olvashattok néhány információt rólunk, hogy jobban megismerhessetek bennünket, kik is szerkesztik ezt a blogot és kik írják ezt a történetet.




Andi 
31 éves vagyok, más gyerekkorom óta szeretek írni. Saját blogot 2016 óta vezetek. Ez a Resta con me. A blogom témája általában a focival kapcsolatos fanfiction, de találhatóak rajta személyes bejegyzések velem kapcsolatban. Jelenleg szociális ápoló és gondozóként tanulok. Nagyon örülök a közös munkának Eszterrel és remélem blogunk sikeres lesz, és az olvasók is szeretni fogják a történetünket.











Eszter

28 éves vagyok, már régóta ismerősen mozgok a blogger világban, de az általam írt történeteket csak néhány éve osztottam meg a blogger felületén. Regényeket gyermekkorom óta írok, eleinte rövid fejezeteket készítettem, azóta már több sztorit találtam ki, amit általában barátaimmal, ismerőseimmel osztottam meg. Három éve a scriptsfromesther.blogspot oldalon lehet elolvasni az eddig megosztott történeteimet. Bloggerként is tevékenykedem, kisebb-nagyobb kihagyásokkal vezetem a because-imadreamer.blogot. Az oldalán található közös írásba nagy izgalommal vágtam bele, remélem Nektek is tetszeni fog majd. 
A mindennapokban gyerekekkel foglalkozom, közel hét évet éltem Budapesten, majd férjemmel visszaköltöztünk szülőfalumba. Van egy magyar vizslánk. Szeretem a történelmet, illetve a történelmi ihletésű sorozatokat, könyveket. 







You Might Also Like

0 megjegyzés