A múlt titkai I.fejezet - Paris (18+)





Paris



Nagyot fújva léptem be az öltözőbe, és éhesen kutakodtam a csokoládé szeletem után szekrényembe. A nyolc órás műszak, és a három műtét után jólesett leülnöm és falatoznom.  A falon lévő tükörre pillantva kicsit megrémültem, hiszen szemeim alatt nagy karikák éktelenkedtek. Világoskék orvosi ruhám picit gyűrötten állt rajtam. Jobbnak láttam gyorsan levenni, és belebújni kényelmes ruhámba. Ahogy beakasztottam a hófehér köpenyem gyengéden végighúztam rajta kezem, és büszkeséggel töltött el a felirat rajta. Paris Anderson másodéves gyakornok, St. Joseph’s Hospital & Medical Center, Arizona. Kikaptam egy könnyű anyagú hófehér pántos felsőt, és áthúztam világoskék szaggatott farmeromat. Lábamra egy extra magassarkú fehér köves szandált kaptam, majd némi smink után a tükörbe ellenőriztem a végeredményt. A karikáknak már nyoma sem volt, és szinte üdének tűnt barna szemem. Fekete hullámos hajam lazán oldalra kötöttem, a táskám színével harmonizáló citromsárga csattal. Büszkén sétáltam a lift felé, miközben a hangos bemondóba bemondták, hogy a főnököt várják a tárgyalóba. A kantinba a gyakorló társaimat láttam, akik még élénken beszélgettek egymással. Imádtam itt dolgozni, de szoros barátságokat a majdnem két év alatt nem alakítottam ki. Tudom, hogy a hátam mögött törtetőnek, erős egyéniségnek gondolnak, és igazuk is van. Borzasztóan keményen dolgoztam azért, hogy itt legyek, és sosem szorultam az apám befolyására, aki elismert politikus dinasztia leszármazottjaként maga is szenátor lett a nagypapám után. Az anyagi jólét már kislány korom óta megvolt, de ahogy tudtam igyekeztem anyagilag függetlenedni a családomtól, bár ha bajom volt azonnal ott voltak nekem, amiért csak hálával tartozom nekik. Sajnos az édesanyámat már nagyon régen elvesztettem, így mikor az apám dolgozott a mamám nevelt, aki már öt éve özvegy. Sosem voltam az a barátkozós típus, és ez jól is volt így. A liftre várva eszembe jutott a tavalyi év, mikor még félve léptem be a kórház hatalmas üvegajtaján,  és félve léptem oda az első betegemhez, akit műteni kellett. A problémája elég komplikált volt, így a gyakornok társaimmal azonnal elindult a versengés. Mindenki a legjobb megoldást kereste, és csak bújtuk a szakirodalmat, hiszen a győztes az első fél évben azonnal főorvos mellé kerül. A feladatra egy hetet kaptunk, én pedig abba az egy hétben csupán két éjszakát töltöttem otthon. Az álmom ugyanis a plasztikai sebészet volt, így a versenyt nekem kellett megnyernem. Volt aki nevetséges ötletekkel állt elő, mások pedig olyannal ami bár kivitelezhető lett volna, de mivel a beteg már idős volt senki nem mert kockáztatni. A műtétet végrehajtó orvost az egy hét alatt nem láttuk, de a hírneve alapján nagyon tudta a dolgát, ami tovább spannolt. Nővéri körökbe úgy nevezték, hogy a plasztika Istene. A műtéti tervet a főnöknek kellett leadni aki utolsó nap behívatott minket az irodájába. Mindenki izgatott volt, és félve várta a  döntést. A főnők irodája barátságos volt. Dr Moore egy nyugdíjhoz közel álló késő ötvenes férfi, őszes haja és fekete szemüveg keretezte arcát. Tudtam, hogy megismer, hiszen az apám nagy összeggel támogatja a kórházat minden évben. Kedves hangján megkért, hogy foglaljunk helyet az asztalnál, mi pedig csendben engedelmeskedtünk. Mind az öten egymásra pillantottunk és találgattuk ki lehet a befutó. Végül egy magabiztos, magas férfi lépett be az ajtón. Hófehér köpenye alatt világoskék inget viselt, ami harmonizált szemeivel. Egy akta volt nála, amit hanyagul az asztalra dobott, és miután megigazította barna haját, helyet foglalt a főnök mellett. Megköszörülte torkát, majd belekezdett mondandójába, aminek a végén kideült, hogy én nyertem a versenyt, és a fél éves közös munkát. Még mindig mosolyognom kell mikor kiderült, és megláttam a többiek irigy arcát, akik azonnal terjeszteni kezdték  a pletykát, hogy csak az apám miatt nyertem. Őszintén nem érdekelt, és szerencsére ez dr Woodot se, akivel azonnal megtaláltuk a közös hangot. Igyekezett a legjobb tanár lenni, majd egy sikeres műtétet követően egy bárba kötöttünk ki. Egész este beszélgettünk, és ittunk, míg végül felvitt a lakására ahol megmutatta, hogy nem csak a plasztikába van otthon, hiszen kora ellenére fantasztikus szerető. Mivel tudtam, hogy házas ember igyekeztem nem érzelmi szinten állni a kapcsolatunkhoz, és ezt a mai napig is tartom, de a szexről a világért sem mondanék le vele. Minden együtt töltött éjszakát a végletekig kihasználtunk, és volt, hogy másnap egy óra alvás után jöttem dolgozni. De Peter nem csak a szeretőm és főnököm volt, hanem a barátom is egyben, akivel imádtam beszélgetni. Csodáltam hatalmas tudását, és igyekeztem mindig lenyűgözni őt, hogy utána megkapjam a jól megérdemelt jutalmamat a hálószobájában. A lift csilingelve kinyílt én pedig sietősen beszálltam. Már éppen megnyomtam volna a gombot mikor az ismerős hang ütötte meg a fülem.
- Várj egy kicsit! - ugrott be Peter mellém és azonnal végigmérte szettemet.  - Most végeztél?
- Igen- bólintottam -, úgy látom te is.
- Így van, és végre péntek - mosolygott rám pimaszul amiből azonnal tudtam mit szeretne, de inkább húztam kicsit az agyát. Peter utcai ruhába is ugyanolyan vonzó volt, mint orvosi köpenybe. Szerette a márkás, drága holmikat, és mindig tudta mi áll neki jól. Bár nem kerestem rosszul gyakornokként, fizetésem nem takarta volna be szettjét.
- Van valami programod esetleg? – tudakoltam. - Mész valamerre?
- Úgy gondoltam ezt te fogod megmondani - jött közelebb és gyengéden a liftnek döntött nekem pedig azonnal forrni kezdett a vérem. Durva, hogy egy pillanat alatt betud indítani.
- Mire gondolsz? - pillantottam kék szemeibe miközben keze a fenekemet markolta.
- Arra, amit múlt hétvégén elkezdtünk, csak egy hülye telefon miatt nem tudtunk befejezni.
- Tudod, hogy nem tehetek róla - hajtottam le búsan fejem mikor eszembe jutott a múlt heti hívás ami miatt azonnal visszakellet rohannom a kórházba.
- Ott hagytál engem magányosan. Kénytelen voltam hazamenni a feleségemhez.
- Ó te szegény pára - kezdtem játszani inggombjaival. - Hidd el én is inkább melletted lettem volna, de tudod a főnököm nem örült volna, ha az egyik kedvenc betege feldobja a talpát. Viszont ma semmi programom nincs, úgyhogy ha gondolod meghívhatsz valamerre egy italra.
- Én hívjalak meg? - ütközött meg szavaimon. - A múlt hét után inkább neked kéne kiengesztelned engem. - mondta mély hangon forró leheletét pedig egyre közelebb éreztem a nyakamon. Erős kezével combom a csípője köré tekerte, én pedig megéreztem férfiasságát ami nagyon érezhetően szeretett volna kitörni a nadrág fogságából.
- Rendben, akkor viszek pizzát, és egy üveg bort...
- Az üveg bor jól hangzik, de pizza helyett másra éhezek, és szerintem te is tudod mi az - mondta majd belecsókolt nyakamba. Csukott szemmel élveztem érintéseit, és nem is érdekelt, hogy mindjárt megállunk, és kinyílik az ajtó. Legszívesebben helybe csináltam volna vele. - Az egész éjszakát veled akarom tölteni Paris.
- Én is Peter - csókoltam meg forrón, és még időbe észbe kaptunk, ahogy szólt a csengő majd kinyílt a lift. Bár többen sejtik és sok a pletyka a kapcsolatunkról egyenlőre még senki nem bizonyított ránk semmit, mi pedig profik vagyunk a munkatársak körében. A napsütés még a délutáni órákba is melegen sütött, cipőm sarka pedig ütemesen kopogott a kövön. A piros- fekete kisautómhoz indultam, és megsem álltam Peter legénylakásáig. A mélygarázsba átvettem egy fekete pántos csipke ruhát, ami mindig a kocsimba volt, és hozzá egy szexi combfixet. A hatás kedvéért pedig levettem a fehérneműmet. Gyalog átszaladtam a helyi kisboltba egy üveg jóféle vörösborért, visszafelé pedig elmosolyodtam mikor megláttam, hogy Peter lakásánál ég a lámpa. Menő környéken lakott, kívülről pedig nem is lehet sejteni, hogy mennyire tágas. A liftbe befújtam magam a kedvenc parfümjével és széles mosollyal üdvözöltem a futárt akiről tudtam, hogy a férfi lakására hozta a kedvenc kínai kajánkat. Egy nagy levegő vétel után becsöngettem és szinte megállt bennem az ütő mikor megláttam a félmeztelen férfit az ajtóban.
- Hoztam bort, és úgy láttam te már rendezted a kaját.
- Remek gyere be! - húzott magához, és olyan szenvedélyesen csókolt meg mint még soha. Bár nagyon szerettem volna ágyba bújni, de mégse szerettem volna ha azonnal ágynak esünk, így picit eltoltam magamtól.
- Mi az? Valami gond van? - értetlenkedett, és tudtam rosszul esik neki, hogy nem megyek tovább.
- Semmi, de mi lenne, ha eljutnánk mondjuk a konyháig. Felbontanák a bort, és megennénk a kínait, mert majd kiesik a szemem. Nagyon éhes vagyok Peter.
- Jó legyen Paris - sóhajtott fel lemondóan, és követett a konyhába. - Milyen heted volt?
- Jó, és  a mi napom is jó. Megcsináltam a három műtétemet, ami kiválóan ment. Nem halt meg senki szóval jól csináltam mindent - húztam ki büszkén magam.
- Ügyes vagy. Az én tanítványom. Mi lesz jövőhéten? Elvállalod azt a két öregasszonyt?
- Jaj Peter olyan kedvesek - teremtettem le játékosan miközben kiszedtem a dobozból az ételt.
- Őrületesen szexis vagy Paris. Nem is tudom hogy tudok a munkára koncentrálni, mikor mellettem vagy a munkában.
- Szerencsére mindig sikerül. De ha ez megnyugtat nekem sem annyira könnyű. Főleg így, hogy tudom mi van a köpeny alatt - vettem a pálcikát a számba és erotikusan leszopogattam róla a falatot.
- Komolyan mondod? - ült mellém tekintete pedig azonnal tüzes lett.
- Sosem hazudtam neked - vettem el a poharat, de valahogy ügyetlenül fogtam meg, így az ital a ruhámra ömlött. Ijedten keltem fel a székből. – Istenem, annyira sajnálom Peter!!
- Semmi baj Paris, én...
- De baj! Tönktettem a terítőt és... - de Peter belémfolytotta a szót és szenvedélyesen megcsókolt. Hevesen falta ajkam és azonnal tudtam mit szeretne.
- Nem érdekel a terítő!! Csak az, hogy megszabadítsalak a ruhádtól - emelt fel és az asztalra rakott. Bőröm egyre forróbb volt ahol érintett, mellbimbóm pedig kőkeményé vállt fogai alatt. Hangosan felsikoltottam, és beletúrtam a hajába. Peter egy pillanat alatt lábaim között volt, és mikor érzékelte, hogy nincs rajtam fehérnemű, vággyal teli morgás szakadt ki belőle, és azonnal megéreztem ujját nedvességembe.
- Várj még kérlek!! - lihegtem egyre gyorsabban - ,nem így akarom... Előtte még szeretnék letusolni.
- Oké, menjünk! - dugta ki fejét szoknyám alól, és kemény férfiasságát markolászta amit még a hófehér alsó nadrág takart. Kedvem lett volna letépni az anyagot és rámarkolni, de nem akartam, hogy olyan lánynak gondoljon, akit könnyen megkaphat. Az együttléteink alatt mindig próbáltam elérhetetlennek tűnni, hogy aztán nagyot csattanjon az élvezet.
- Peter én egyedül szeretném - pillantottam rá szemérmesen, ő pedig egy nagy levegő után megadta magát nekem.
- Siess kérlek, addig én előkészítem a bort - kacsintott. Gyorsan a fürdő szoba felé indultam, ami hatalmas és gyönyörű volt. A hófehér, ezüst és márvány mindenhol felfedezhető volt. A tust úgy alakították ki, hogy egy pici leülő is helyet kapjon benne. Ez nagyon praktikusnak bizonyult minden együttlétünk alkalmával.  A fiókból előkerestem az itt hagyott tisztálkodó szereimet, és beálltam a jótékony vízsugár alá. Fekete dús hajam csak olyannak mostam aminek csalogató édeskés illata van, és a tusfürdőmre is ügyeltem. Peternél mindig szexin akartam kinézni. Nem volt szerelem köztünk, hiszen tudtam a családi állapotáról, és biztos voltam benne, hogy ő sem érez mélyebben irántam. Csupán csak a feszített munkatempó miatt járunk össze, hogy egy kis szexel feloldjuk a heti feszültséget. Szinte mindig pénteken találkozunk, és ez így volt tökéletes. Nem untunk rá egymásra, de kellőképpen teli voltunk vággyal. Sosem ábrándoztam azon, hogy Peter majd elhagyja a családját. Miért is tenném? Bár nincs barátom, de nem is akarok komolyabb kapcsolatot ennél. A munkám mellett amúgy sem férne bele a randizás és a nyálas bájcsevej. Nagyon szeretek a munkámról és a műtéteimről beszélgetni, de aki ezt nem érti meg, azoknak esélyük sincs. Peter tényleg minden igényemet kielégíti. Mélázásomból a kabinba betóduló hűvösség rángatott ki, szívem pedig aprót dobbant, ahogy a meztelen férfi mellém lépett.
- Úgy gondoltam mégse lehetek kórház szagú mikor te illatos leszel mellettem - tolta félre hajam, és lágyan végigsimította hátam.
- Kár, pedig az az egyik kedvenc illatom - kuncogtam fel. Peter megragadta csípőmet, és maga felé fordított. Haját beborította a víz ami arcáról folyt le. Hihetetlen vonzó volt.
- Kicsit segítek és felgyorsítom a folyamatot. Add ide a tusfürdőt - kérte, és miután a flakont a kezébe adtam a melleimet kezdte maszírozni ami fel- le járt a gyönyörűségtől. Persze én sem voltam rest és hasonló mozdulatokkal kényeztettem férfiasságát.
- Paris, ha így haladsz a végén hamarabb megyek el, mint ahogy lerángatnám rólad a bugyit.
- Akkor ült le, és kezdjünk bele! - toltam a padkára, és kicsit melegebbre vettem a vizet. A kabint szinte sűrű pára takarta el, és egyre forróbbá vált a légkör. Peter leült, de nem engedte, hogy azt tegyem amit akartam. Csípőmnél fogva közel húzott, és az egyik combom maga mellé rakta. Csak egy lábbal egyensúlyoztam ami nem volt könnyű, hiszen nyelve a legérzékenyebb nyílásomhoz siklott.
-Peter nem bírom tovább! - lihegtem és úgy éreztem elvesztem az egyensúlyomat. Erősen markoltam a tusoló csövet, és csípőmet előretolva próbáltam siettetni a mozdulatot, de mikor már csak percekre lettem volna a gyönyörtől a férfi abbahagyta a mozdulatot és kőkemény farkára ültetett.
- Azt gondoltad, hogy egyedül hagylak a mámorba úszni? - markolta meg vizes hajam. Intenzíven lovagolni kezdtem és végig égszínkék szemeibe néztem. Egyszerűen imádtam orgazmus közbe ránézni, és figyelni ő mennyire élvezi amit csinálok.
- Peter nekem most....
- Tudom, nekem is - csókolt meg, és egy nagy lökés után karjai ernyedten hullott combomra. Szeméből kiolvastam a csillogást, ajkai apró mosolyra húzódtak. - Ez megint őrületes volt.
- Azt hittem nem bírom tovább - ismertem be, és próbáltam gyengéden kiszusszanni férfiasságából.
- Sajnálom, de ha egyszerűen nem tudok betelni az ízeddel.
- Már alig lehet kilátni az ajtón - húztam végig kezem az üvegen.
- A lényeget legalább lehet - csókolt meg már mellettem állva, majd kicsit komorabban pillantott rám.
- Igaz, viszont most mi lenne ha kinyitnánk azt az üveg bort, és a szobádban folytatnánk azt amit elkezdtünk? - léptem ki pajkosan.
- Benne vagyok - szólt. Gyorsan magamra kaptam a csipke bodymat, amit mikor Peter meglátott tátott szájjal fogadott. – Mondd, te kiakarsz készíteni?
- Miért mondod ezt? - nevettem fel és elvettem a poharat tőle - sosem tennék olyat ami neked rossz.
- Szerencsére. Na egészségedre - koccintottunk, majd miután az ágyban is kiéltük vágyainkat éjfél után már a  taxival döcögtem haza. Mosolyogva nyúltam végig a bőr ülésen, és úgy éreztem a világ legszerencsésebb nője vagyok, hiszen nem csak egy szuper munkám, de egy szuper szeretőm is van.

You Might Also Like

0 megjegyzés